Stockholm till helgen!

Hej godingar!

Förkylningen håller i sig. Inte kul alls...men glad är jag endå.
Peder åker till Rom ikväll och jag beger mig till Stockholm för att hälsa på underbara Sarah.
Ska bli så mysigt att skratta lite emd henne i helgen. Jag har verkligen hittat en vän som är likadan som mig.
Vi tränar inte för att det är kul...utan för att det är ett måste när magen börjar hänga utanför byxorna. Vi älskar allt som är gott, dvs god mat och framförallt godsaker som cupcakes och andra goa bakverk.
Hon är en fantastiskt härligt tjej.
Här är en tokkul bild på denna underbara vän:



Ha en bra helg!
Kramiluringar!



Kommentarer
Postat av: //L

:-) Ler ända in i hjärteroten då jag ser denna bild och Er framför mig. Härligt med underbar vänner!! Såklart man ska njuta och du är fantastiskt på göra massor med gott. Mitt begär efter chevre har jag dig att tacka allra ödmjukast för. Njuter i massor och ofta, livet är till för det :-) Keep on girl!!!

KRAMAR

2011-10-01 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: